1253446312_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Haha joo netti meni niin sain lähetettyä tän vasta nytten. Oh teh joyyy. Olen ihan kamalan herkkä innostumaan kaikesta uudesta hurrrrr


AHH JA SYKSYN KIRJOITUKSET OVAT OHI! AAAAAAA \\\\o////

Kyllä minä niistä läpi pääsin varmuudella, mutta mitkä arvosanat saan siitä en ole yhtään varma :__D Ruotsin ja biologian siis kirjoitin. Ugh. Jos B:t tulee molemmista niin olen iloinen.

Ja Salla tulee ensi perjantaina<3 Hihihihi uhhh ei olla nähty reiluun kuukauteen ;A; Mä vaan tuskissani täällä mutta Salla tuntuu pärjäävän ihan hyvin :'3 Hyvä että edes joku. Hyhy.

Anteeksi kamalat piirrustukset ahahaha. G'bye for now, ppl.

 

Edit! Aaa huomasin vasta nyt minkä kamalan virheen tein. Sebastianin puhekuplassa pitäisi lukea "akuma de shitsuji" eikä "akuma no shitsuji". Olen hirveä ihminen.